Chemtrails konspirace, nebo komedie na obloze?

359062x 05. 05. 2014 1 čtenář

Co jsou? Proč se to děje? Čím jsou? Kdo za tím stojí? … a dalo by se ptát dál a dál.

Jsou Chemtrails skutečné, nebo jde o jev zcela normální, musí se ptát každý člověk kterému není lhostejné. Pokud nám všem padá z oblohy na hlavy cosi rozprašovaného z letadel v podobě chemického aerosolu, měli bychom se ptát.

To že tu něco nehraje, si může říct každý, ovšem otázkou však stále zůstává, proč?

Nedávno nafilmováno podezřelé přistání letadla:

Další usvěčující důkaz:

Další usvěčující důkaz

Důkazní fota, videa a názory jdou do tisíců. To že se na obloze cosi děje, už nikdo nezpochybní. Otázkou však stále zůstává, proč a za komu to slouží?

Podobné články

35 komentářů k "Chemtrails konspirace, nebo komedie na obloze?"

  • Alica napsal:

    Chemtrails konspirace, nebo komedie na obloze?
    …zaujala ma Vaša plodná debata k uvedenému článku a videam vo Vašich následných komentároch(Martin Horus,M, S, Mirror)… nebudem sa tváriť, že mi je všetko jasné… tiež som v nejakých printových médiach čítala, že ľudia sa nemajú báť tak splodín áut, ako lietadiel…neviem to posúdiť, ale myslím si že škodí oboje a asi by bolo potrebné obmedziť tak autá, ako aj lietadla… ale zdá sa mi to v dnešnej hektickej a technickej dobe asi nereálne… aj keď, stačilo by asi len zmierniť tempo života a zavrieť zlaté kohútiky nenažrancom, kvôli ktorím sa na Zemi deje veľa zla a to by asi nebolo vôbec na škodu nám ľuďom, celej našej planéte a celému vesmíru…

    • S. S. napsal:

      S těmi zplodinami je to prašť jako uhoď. Auta i letadla využívají spalování uhlovodíků při stechiometrickém poměru se vzduchem. Při tom vzniká kromě CO2 a vody také malé množství spousty dalších látek: saze, oxidy dusíku, oxidy síry, další nové uhlovodíky a trocha úniků maziv a otěru kovů.

      Letadla toho všeho zatím u nás vyrábějí o dost (20-30x) méně méně než auta. Jejich podíl se ale zvyšuje.

      To, co vidíme za letadly jako kondenzační čáry, můžeme v zimě vidět i
      za auty jako smog.

  • Martin Horus Martin Horus napsal:

    Pánové….M, je spokojený s obecným vysvětlením…S, píše referáty o jedu nad Vietnamem v barové sklenici na koktejl :-)
    ale jediný Martin. M to pochopil, že jde o podivné nerozplývající se kondenzační páry za jasného počasí, bez oblačnosti a vysoké vlhkosti. Když je zataženo a nízká oblačnost, tak přeci není nic vidět, ale pokud je jasno a letadlu se jeho kondenzační stopa nerozpustí do pár minut, tak je to podezřelé !
    Každý kdo jen trochu rozumí problematice letectví, to přeci zná.
    Normální stopa za letadlem mizí po pár minutách, ale některé se jen pozvolna roztáhnou a jsou na obloze několik hodin, a ty jsou podezřelé !
    Pánové skeptici, zvedněte hlavu a podívejte se někdy na oblohu a popřemýšlejte nad nenormálností jevů, které nejsou popsané v žádné odborné literatuře.

    • M napsal:

      Jasná obloha není určujícím parametrem pro vlhkost vzduchu. A už vůbec to neříká nic o tom, jestli letadlo, které vypustí do vzduchu dodatečnou vodu a pevné částice, může vytvořit kondenzační čáru.
      Doporučuji se seznámit s tímto grafem, o kterém se již slovně zmínil S. http://stavba.tzb-info.cz/docu/clanky/0067/006771o19.gif
      A úplně ideální by bylo se seznámit s těmi stohy podle vás zřejmě jen virtuální odborné literatury.
      http://ieeexplore.ieee.org/search/searchresult.jsp?newsearch=true&queryText=contrails
      http://techlib.summon.serialssolutions.com/cs-CZ/search?s.q=contrails
      http://www.sciencedirect.com/science?_ob=ArticleListURL&_method=list&_ArticleListID=-574732739&_sort=r&_st=13&view=c&md5=21f1e5972d24bf7f984631ed141e42f1&searchtype=a

      Proč to děláte?

      • Martin Horus Martin Horus napsal:

        To už snad není možné :-(
        Tak to zkusíme jako dětem v mateřské škole:
        “ Děti, je jasné počasí a na obloze letí ve stejné výšce několik letadel, některým se kondenzační pára rozpouští téměř okamžitě, některým však vůbec “ říká paní učitelka “ Jak je to možné ? “ ptá se pí. učitelka dětí.
        “ To je divné paní učitelko “ odpovídají děti …
        “ Ano, máte pravdu děti, to je divné “ odpovídá dětem.

        M, vystudoval jsem v oboru a pak v něm léta pracoval.
        Před pár lety se všechny kondenzační stopy rozpouštěly, od jisté doby se na obloze děje prapodivná komedie. Jestli kdosi přidává do letec. paliva něco, měli by to lidé / včetně tebe / vědět a také být obeznámeni s tím proč se tak děje.
        Do dnešních dnů nic.

        • M napsal:

          Jak při pohledu na letadlo poznáte, jak vysoko letí? A jak třeba poznáte, kolik vypouštějí vody a pavných částic, která fungují jako kondenzační jádra?
          Těch parametrů, které mohou ovlivnit tvorbu kondenzačních čar, je zjevně nespočet a poskytují lepší vysvětlení, proč se liší podoba kondenzačních čar dvou letadel, která v téže chvíli přelétávají oblohu.
          Zároveň by mě zajímalo, jak vysvětlíte, že na obloze máme přirozené relativně stálé útvary shodné povahy, mraky. Tomu se neustále vyhýbáte.

          V jakém oboru jste se tedy pohyboval? O žádném konkrétním oboru se zde nebavíme, proto nevím, co myslíte „tím oborem“. Vámi prezentované úvahy či vysloveně směšné výroky o tom, že o contrails neexistuje odborná literatura (stále jste nevysvětlil, co to mělo znamenat), naznačují, že jste o jakoukoliv přírodní či jinou vědu ani nezavadil, proto budu poněkud podezřívavý.

        • S S napsal:

          Co se týče „stejné“ výšky: zkuste se podívat třeba na http://www.flightradar24.com . N atom webu je onlina pologh adopravních letadel. Po kliknutí na letadlo zjistíte, jak vysoko letí (položka „Altitude“, je to ve stopách).

          Skutečně letí všechna stejně vysoko?

          Jinak: také by mne zajímal ten obor, když jste jej zmínil.

            • Martin Horus Martin Horus napsal:

              S, ty jsi ale zvědavá entita, internet je sice anonymní médium, ale mi už se tu dohadujeme dlouho viď, tak že jsi to Ty, udělám malou výjimku.
              Vystudoval jsem letecký obor zaměřený na letecké motory, a pak v oboru i léta pracoval. Nepotřebuji žádné grafy ani tabulky k učení výšky či polohy letícího objektu, to přenechávám laikům.
              Pokud vidím něco divného na obloze, je to pro mne jak letící vykřičník ! prostě profesní zájem.
              A co se týče prapodivných spodin za některými letadly, nejsem sám, koho to vyvádí z míry, mám spoustu kolegů kteří stejně tak jako já kroutí hlavou, nad tím co se děje nad našimi hlavami.
              Co je tvůj obor, mimo dohadování se na těchto stránkách? :-)

              • M napsal:

                Tak pokud své výroky neobhajujete věcně, ale vaší kvalifikací, což někdy může být zcela v pořádku, tak je dobré tu kvalifikaci uvést konkrétně, což už jakž takž máme, a ještě ji doložit.

              • S S napsal:

                Co je mým oborem? Proč vás to zajímá, když jsem ten obor (na rozdíl od Vás) nepoužil jako argument v diskusi? Možná odpovím někdy časem …

                Co se týče grafů a tabulek: polemizoval jsem zatím s Vaším nepravdivým tvrzením, že letadla létají ve stejné výšce. To, že se letadlům určují různé FL byste jako člověk z oboru měl vědět.

                Stejně, jako byste asi měl znát množství vody i dalších látek, které běžně opouští proudový motor.

                A jestli jste skutečně z oboru, si ověříme snadno třeba otázkou:
                Jaký je problém s výkonem turbovrtulového motoru při startu, jak se ten problém řeší (stačí heslovitě)?

                • Martin Horus Martin Horus napsal:

                  Tedy člověk je na vás tak milej, vy dva se prostě nezměníte, těžké, nikoliv však marné, máte oba stále šanci.
                  S, meteorologii nech těm co nám předpovídají počasí, a co se týče vědomostí i analytického myšlení by jsi propadl na plné čáře.
                  M, já tvůj obor znám, tak nedělej zbytečné tajnosti.
                  A pro vás pro oba, až vám letadlo vykreslí na obloze sněhuláka, nezapomeňte mu dát do ruky koště, aby zametl po sobě stopy.

                  • S S napsal:

                    Takže odpověď na kontrolní otázku nejspíš neznáte. To patrně svědčí i o Vaší znalosti svého oboru.

                    Koneckonců: ani FL, kterou jsem naposled zmínil, není otázkou meteorologie ale letového provozu, který by měl být Vašemu oboru blízký.

                    • Martin Horus Martin Horus napsal:

                      Na primitivní otázky z internetu mu odpověz M sám.
                      Než dospěješ a dostaneš rozum, to uplyne hodně času a to platí pro vás pro oba.

                    • M napsal:

                      Já tu odpověď neznám, já letecké motory nenavrhuji. Každopádně to není něco, co visí na wikipedii, to by ta otázka poněkud postrádala význam.

                    • S S napsal:

                      Speciálně jsem si kontroloval, že odpověď na Wikipedii (české ani anglické) jednoduše dostupná není (pokud člověk přesně nezná terminologii a neví co hledat). Očekával bych ale, že člověk, který se kolem leteckých motorů motal, bude hned tušit odpověď.

    • Mirror napsal:

      Martine, vy ale máte trpělivost.
      Pěkně si s těma trollama „SSM“ diskutujete, jen co je pravda! Dlouho jsem se tak nepobavil. Pokud vás to baví, tak je to od vás velice milé, hrát si s „dětmi“ (i když nejspíš honorovanými). Přeji jen samou pohodu ;)

      • Martin Horus Martin Horus napsal:

        Diskutujeme tu pořád, někdy v klidu, jindy zas trochu vyhroceně.
        Myslím, že by oběma prospěla lekce slušného chování.
        Oba mám ve své podstatě rád, akorát to neví.
        Myslím až jim jednou dojde, že letíme vesmírem na jedné lodi, vstříc svému osudu, možná to pak vše pochopí, ale to ukáže čas.

  • Martin M. napsal:

    konkretne bije do oci, ze prelety letadel a jejich kondenzacni stopy se zamerne prekryvaji nad urcitou oblasti a to za bezoblacneho pocasi nacez vzniknou jakoby oblaka umela a to podle me neni nahodne…

    • M napsal:

      Obávám se, že úplně nerozumím sdělení.
      Překrývání? Předpokládám, že narážíte na to, že letadla létají v letových koridorech, čili někde letadla létají pravidelně, někde vůbec.
      Souvislý oblak? Ten se může vytvořit i z jediné čáry vlivem rozšiřování kondenzace. To je závislé na atmosférických podmínkách, čili ano, náhodné to není.
      Chci říct, že nevidím žádný do očí bijící fenomén, který by mě nutil vymýšlet alternativní hypotézy.

      • Martin M. napsal:

        me je samozrejme jasne, ze letadla letaji v letovych koridorech, a ze jejich let neni nahodny…:) to co mi tu popisujete jsou zakladni vedomosti se kterymi samozrejme pracuji. Jak uz psal Martin Horus je treba sledovat a myslet vlastnim mozkem…

        • M napsal:

          To beze sporu. Problém je ten, že každá strana si o té druhé zjevně myslí, že bezmyšlenkovitě přijímá stanoviska z jiných zdrojů, které jsou určitě zkompromitované. Čili tím se blbě argumentuje.

          • Martin napsal:

            Přesně tak, hlavně když u videa s vypouštěním paliva je napsáno „usvečující důkaz“, ani nevím co to znamená :-), naštěstí google umí opravit :-)

            To už je prostě mystifikace/manipulace… nic si z toho nedělejte :-), děje se to úplně všude, ve všech sférách. Bohužel kvůli „pravdě“ lidé dělali větší voloviny než psaly podobné supr-trupr hovadiny :-). Kromě toho že to ovlivńuje spoustu lidí, si myslím že to zase tolik škodlivé není.

            Jen s vámi asi sdílím podobný názor, a to ten, že je dobré vést tyto diskuze, protože se najde pár lidí kteří si nakonec informace zkusí ověřit/prošmátrat apod… a myslím že o to tu jde…

            Místní zatvrzelé hledače konspiračních teorií to myslím nijak neovlivní, jde ale hlavně o ty co si tu čtou a na této informaci skončí… pravděpodobně si začnou myslet to samé a jinam pro další info nejdou (maximálně na jiné podobné stránky, kde si spíš lidi plácají po zádech a třesou rukama)

            Když vám tu píšou, ať myslíte vlastním mozkem, pravděpodobně vás považují za aliena, který myslí najspíš kolenem, nebo čím myslí (nebo čím si tady myslí že myslí) :-)

            O vědu se tu nikdo nezajímá, protože jí tu nerozumí, nebo spíš nechtějí jí otevřít to srdce, které otevřely něčemu jinému co je naplňuje…

            a o tom to asi je…

            Martin

  • Martin M. napsal:

    Co se tyce chemtrails tak si myslim, ze je do oci byjici, ze to neni jen obycejna kondenzacni cara, ale ucelna vec. Vzdyt po preletech ktere vypadaji jako praskovani pole nakonec vznikaji umela oblaka.

  • Martin Horus Martin Horus napsal:

    Odebrat vzorky ? tak vzhůru do toho, přines mi je, rád je dám na prozkoumání :-) . .
    to že jsi permanentně na druhé straně názorového pólu ti nikdo nebere, ale i tobě by mělo Chemtrail vadit, nebo je ti jedno i tohle?

    • M napsal:

      Já osobně jsem celkem spokojený s vysvětlením založeném na kondenzaci vody, což je jev, který je velmi známý a dobře popsaný. Pokud někdo tvrdí, že je to něco jiného, měl by právě vyrazit nahoru a odebrat vzorek.
      Jestli by mi něco jako chemtrails mělo vadit, nevím, každopádně by primárně mělo vadit i těm, co by je měli vypouštět.

      • Martin Horus Martin Horus napsal:

        Už jsme to tu kdysi trochu řešili, jestli-že se kondenzační stopa za letadlem nerozpouští do +/- 10 minut je podezřelá, jestli je něco v palivu, nebo rozprašováno přímo jde o svinstvo, které cosi ovlivňuje, a jestli jde o přírodu, či lidi, je to v podstatě stejný problém.
        Přečti si něco o Vietnamské válce, kde Američané rozprašovali jejich koktejl Agent Orange – Dioxin, chlor, defolianty atd. dodnes se tam rodí postižené děti a kolik milionů jich to zabilo, asi nikdo nikdy nespočítá…takže, komu by to „primárně“ mělo vadit, myslím, že i sekundárně každému rozumnému tvoru této planety, co říkáš.

        • M napsal:

          Proč by měla být podezřelá stopa (připomínám, že je to to samé co mrak), která se nerozpouští do deseti minut?

          O vietnamskou válku jsem se nikdy podrobně nezajímal, nicméně umím si představit, že lokálně byly takové zbraně na válečném území použity. To je však úplně jiné téma.

        • S. S. napsal:

          1. Pletete dohromady koktejl a herbicid.
          Koktejl Agent Orange se vyrábí následujícím postupem:
          Do sklenice s ledem nalijeme 5 cl vodky a 15 cl mrkvového džusu. )

          O ten Vám ale asi nejde.

          2. Herbicid Agent Orange obsahoval jen dvě hlavní složky: dichlorfenoxyoctovou a trichlorfenoxyoctovou kyselinu. První z nich se u nás na pole stříká dodnes v ročních dávkách, odpovídajících spotřebě ve Vietnamu.

          Výrazně nebezpečná je ta druhá kyselina, která se dnes nepoužívá. Dioxin se tam dostával (v množství zhruba tisíciny až desetitisíciny procenta) jako nechtěná příměs z výroby té druhé kyseliny. Čistý chlor tam nebyl – je to nedílná součást výše zmíněných sloučeniny.

          3. Agent Orange se rozptýlil během několika minut. Pokud se odkazujete na něj, tak by podezřelé měly být především čáry, které se rychle rozptýlí.

          4. Připomínám, že spalováním petroleje vzniká voda – v množství přibližně 10-20 kg na každý kilometr dráhy letadla. Jímavost suchého vzduchu v letových výškách je v desetinách gramu na kubický metr. Pokud je ten vzduch už vlhký nemá se voda z motorů kam odpařit a zůstane ve formě ledu. Vzniklé ledové krystalky spolu se sazemi pak mohou fungovat jako kondenzační jádra pro další kondenzaci. Dál kondenzace pokračuje jako samovolný proces, poháněný teplem té kondenzace.

  • M napsal:

    Důkazy čeho? Vidím záběry známého jevu. Pokud má někdo pocit, že to není to, co by to mělo být, ať odebere vzorky.

    Jo, a to třetí video… http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_dumping

Napsat komentář