«« »»

Téma: Kolektivní vědomí

Odkud čerpáme naše vědomosti a znalosti? Všichni jsme chodili do školy, pak třeba ještě na přednášky na vysoké a četli jsme knihy. Aniž bychom tomu věnovali větší pozornost, dozvěděli jsme se spoustu věcí od rodičů, od přátel a koneckonců i ze sdělovacích prostředků. Ale to úplně všechno?

Mnozí velcí myslitelé jako byli třeba Nikola Tesla, Albert Einstein, včetně skladatelů Amadeus Mozart, Ludvik van Beethoven se svorně přiznávali, že inspirace přichází kdesi s hloubi vesmíru. Každý na to měl svoji teorii. Shodli se ale v jednom, že ona inspirace nebyla jejich vlastním výdobytkem, ale přicházelo to odněkud zvenčí...

Dnes tomu mnozí říkají kolektivní vědomí, morfogenetické pole nebo Akasha.

David Wilcock: Čas je trojrozměrný

Někdy mluvíme o paralelních světech nebo paralelních vesmírech, kde je čas trojrozměrný. Ukazuje se, že kromě paralelních světů existuje ještě další princip, který tento Vesmír kategorizuje na různé hustoty vědomí. Hustota vědomí v tomto pojetí není to samé co dimenze, ve smyslu rozměru nebo paralelního světa. Hustota v tomto pojetí má souvislost...

Morfická rezonance dokáže změnit svět!

Když jsem se setkávala s průkopníky určité oblasti v alternativní kultuře, měla jsem někdy pocit, že tuhle práci dělají pro dobro nás všech. Dokonce, i když vykonávají svoji práci v malém. Možná v malé ekologické vesničce, vzdáleném vězení nebo v oblastí postižené válečným konfliktem. Měla jsem pocit, že změny, které svými činy...

Pro koho jsou užitečné a komu naopak škodí sluneční erupce?

Slunce je v poslední době neobyčejně aktivní a dochází na něm k řadě erupcí. Ta ze šestnáctého července byla ale tak neobvyklá, že víc než krátkodobou explozi připomínala nepřetržitý proud energie, který trval celou hodinu, zatímco většinou jde o pět deset minut! Víme, že energie Slunce představuje vyšší spravedlnost, čistotu a zákon....

Pochází naše znalosti z morfogenetického pole?

Zdálo by se, že odpověď na otázku, odkud čerpáme naše vědomosti, je jednoduchá. Všichni jsme chodili do školy, pak třeba ještě na přednášky na vysoké a četli jsme knihy. Aniž bychom tomu věnovali větší pozornost, dozvěděli jsme se spoustu věcí od rodičů, od přátel a koneckonců i ze sdělovacích prostředků....